Kurslitteratur

 
Nu har jag beställt kurslitteratur för mina två första kurser och allt börjar kännas mer och mer på riktigt nu! Jättespännande! Och som tur är var litteraturen inte riktigt lika dyr som jag befarat.
 
Jag beställde min litteratur hos Adlibris som har ett bra erbjudande om att köpa böckerna nu och betala 31 Oktober, något jag vanligen inte skulle rekommendera, men studierna börjar ju den 2 September och CSN kommer inte förrän efter att kursen startat så det är lite ett moment 22. Personligen valde jag att använda sparade pengar, men alla har inte den möjligheten.
 
I övrigt kan jag också rekommendera kurslitteratur.se där man kan hitta sina böcker billigare. Jag har själv inte haft möjlighet att använda sidan, men min syster har gjort det utan några som helst problem.

Kommentarer
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

jag har också beställt

2013-08-16 @ 18:54:10
URL: http://efji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0