Min dag med Anna

Idag åkte jag hem till finaste Anna som precis hade klippt sig själv.
 
Vi lagade mat (egentligen var vi också på julmarknad, och drack kardemummakaffe, och fikade.
Men det fanns ingen bild på det).
 
Och drack årets första julmust.
Sen, medan vi åt, kom Anna på att hon behövde åka hemifrån om 10 minuter,
för hon skulle på Håkan Hellström konsert i Göteborg.
 
"Vill du ha lite pepparkaksdeg? Här, skär en bit, den är jättegod",
sa hon och sprang iväg för att leta efter ett busskort.
 
Det blev bråttom och jag som redan var klar och påklädd föreslog att jag kunde fota en dokumentär om henne.
 
Sen sa jag att hon fick fota sig själv istället eftersom jag skulle köra bil, och eftersom Anna anser att selfies bör tas upp och ner så tog hon en selfie upp och ner.
 
Och jag skjutsade Anna till bussen på väg hem och flera timmar hade försvunnit innan en ens hunnit blinka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0