1144 kr

Bildkälla
 
Idag har jag räknat ut att om jag tjänade 1144 kr mer i månaden så skulle jag (efter ungefärlig skatt) kunna köpa en stor caramel latte från espresso house varje veckodag utan att det skulle göra någon skillnad för min ekonomi.
 
Sen om jag hade 1144 kr mer varje månad så skulle jag aldrig lägga dem på espresso house kaffe eftersom jag är alldeles för... ekonomisk (snål) för det. Men det är en fin tanke sådär att ha råd med det varje dag, man kunde dricka allt på menyn hur många gånger som helst och liksom ha ett löpande schema tänker jag. Hade varit fint <3

Kommentarer
Postat av: Josefin Hellström

haha! Vi får ha hemmakaffedejt i jul! Jag kan ha med kaffe så kan du skumma mjölk :D

Svar: Jag har typ fudgekaffe eller nåt, vet inte riktigt vad det är, men jag och Anna drack det och det var gott så det kan vi dricka :D
isbjornshjarta.blogg.se

2013-11-07 @ 19:43:10
URL: http://www.josefinsmatkoma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0