Om jag hade haft instagram

Nu har ju jag inte instagram. Dels för att jag oftast inte har internet på min mobil och dels för att jag ärligt talat inte tror att världen är så intresserad av vad jag gör.
 
Vilket är väldigt paradoxalt med tanke på att jag har en blogg. Men bloggen tjatar i alla fall folk om att jag ska uppdatera! Att jag inte tror att folk är så intresserade av vad jag gör är också anledningen till att jag aldrig skriver något på min facebook typ. Anyway:
 
Eftersom jag nu inte har instagram så tänkte jag att jag kan ha en kategori för det. Den heter alltså: om jag hade haft instagram, och kommer innehålla till hälften intressanta bilder från min vardag! (Jag förutsätter att det är sådana bilder man har på instagram. Enda gången jag verkligen varit inne typ var när min 13-åriga kusin skulle visa hur man gör, men jag tyckte mest det var roligt att stalka min bror).
 
 
Det här har börjat hända på senaste tiden när jag ska vispa mjölken till min latte / mitt te! Den blir alldeles fluff och lite hård liksom, den sjunker inte ihop heller utan bara är sådär tills man dricker upp den! Man kan liksom äta den med sked. Superkonstigt hela grejen! 
 
Muggen är från Disneyland Paris och azum! Dock är det min brors och jag är egentligen inte helt säker på om jag får använda den eller inte, men han läser inte min blogg så det är lugnt.
 
(Obs! Jag menar inte att på något sätt driva med instagram eller liknande, utan detta är som instagram. Fast på min blogg, för jag tänker att om ni har gått in här så är ni åtminstone lite mer intresserade av vad jag gör!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0