Det var längesedan nu

Hej fins ni! 
Det hargått en hel del dagar sedan den senaste uppdateringen nu, får se till att ändra på det!  Den här vecksn harjag nästan barakommit hem från skolan och somnat, blir alltid trött av nya saker och miljöer, men nu börjar jag piggna till igen!  Vet inte riktigt när jag kommer hem ikväll (jag ska på en spexföreställning ikväll) så får ta ett lite längre inlägg om inledningen på universitets livet imorgon! 
 
Tills dess kan ni få se lite bilder på min och min vän Cattas jubileumstårta som vi bakade i tisdags! Vi firade nämligen 10 år som vänner och gjorde en tårta med godis, krossad choklad glass, grädde, maräng ochh muffins!  (Till största delen nedsmulade mellan glasse och grädden på båda lagren!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tror du får jobba lite mer på bakgrunden om du ska fortsätta maktblogga... Men god tårta! :)

2013-09-05 @ 19:18:42
Postat av: Hanna

matblogga såklart! Dumma T9...

2013-09-05 @ 19:19:18
Postat av: Fanny

Åh vad sugen jag blev!
kram

2013-09-07 @ 14:49:44
URL: http://fannie.blogg.se
Postat av: Josefin Hellström

Lycka!!! <3

2013-10-07 @ 22:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0