Glitter

Igår var det faddertacksittning
 
med tema glitter!!!
 
Tyvärr fick vi inte veta temat förrän dagen innan, så hade till exempel inte mit glitternagellack. Men det kanske var tur, för det var inte så många som gick all in, fastän en kille hade aluminiumfolie virat runt magen som glitter och någon sprang runt med glittersprej. Själv hade jag kvar glittersmink sen jag var isprinsessa i tvåan på gymnasiet! Det verkar aldrig ta slut eller bli gammal och är väldigt bra at ha emellanåt!
 
De andra som var där sa att det var den minsta sittningen de varit på, jag har ju aldrig varit på en riktig sittning så, så för mig var det både den största och den minsta! Men det var cirka 30 personer där, så det var trots allt ganska få, men det var bara bra för alla fick mer mat, och dubbel efterätt om man ville ha, på så sätt! (Och hur mycket dricka man ville). (Efterätten var typ pannacotta, fast med typ smält vit choklad istället för vanilj. SÅ GOTT!!!)
 
Dessutom hann jag prata mer med de andra faddrarna, och fick veta att en av dem (som är inne på sin andra utbytestermin nu) vanligtvis pluggar i Freiburg! Precis där en av mina bästa kompisar pluggar nu! Båda två älskar staden, och den andra faddern tyckte att jag skulle åka och hälsa på henne eftersom shotar bara kostar 1 euro styck där. Jag sa att jag funderade på att åka dit, men kanske inte riktigt av den huvudanledningen.
 
Sedan dansade vi en stund i puben, men jag var så trött att jag åkte hem ganska tidigt ändå och leende somnade i min underbara säng.
 
Annan bra grej: Mitt hår börjar äntligen bli riktigt långt igen! <3
 

Kommentarer
Postat av: Mupsetofs

Ja jäklar så långt ditt hår har blivit! Och så fint det är lockat! Saknar dig bästa! <3

2014-03-02 @ 20:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0