NYÅR!

 
För första gången på ett halvår (eftersom jag är 1. Lat och 2. Rädd att slita på mitt hår) lockade jag håret och lade längre tid än ca 10 minuter på att sminka mig. Sen hittade jag min kamera och tog obligatoriska egobilder.
 
 
Vi tillbringade nyårsafton hemma hos Linnéa och åt smördegsbakad kyckling med spenatpaj. Som tur var tog all kyckling slut och alla tyckte om det! Det var tur eftersom det var jag som valt och i huvudsak var ansvarig för tillagningen av huvudrätten (men jag, Catta och Linnéa gjorde allt tillsammans!).
 
 
 
Efter maten gjorde vi quiz som jag och Anna hittat på, men sen tog Anna det till en helt ny nivå och skrev allting på rim! Alldeles fantastiskt! Eftersom jag visste alla svar fick jag inte vara med i något lag och tvingande Anna att ta egobilder med mig eftersom att jag insett att nästan inga sådana existerar! Det brukar nämligen vara jag eller Anna som har med oss kameran och de enda bilder som finns på den som tog med kameran är när den andra har tagit den och börjat fota haha. (Det var dock också en ledtråd eftersom svaret på en av frågorna var just "selfie".)
 
 
Till efterätt lagade Catta en fantastiskt god chokladmousse som bara var, wow. Och som jag glömde fota innan alla tagit, men ni ser ju. Den gick åt!
 
 
Vi spelade fler spel, pratade och hade supermysigt hela kvällen tills vi slutligen hamnade på köksgolvet där vi satt och pratade. Först bara jag och Josefin men sen de andra också, kändes som en bra början på 2014 att sitta på ett köksgolv tillsammans med fina människor!
 
GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0