Bästa grejen!

 
 
I fredags var jag och handlade och köpte sådandär färdig sallad i påse. Det var bara det att det inte bara var sallad i påsen som jag trodde, nej, det fanns krutonger, dressing och ost också, med andra ord: allt det goda i en Ceasarsallad. (Eller allt i en ceasersallad utom bacon beroende på hur man ser det). Kan vara bästa grejen på länge. Perfekta lätta lunchen, snabblagat (since we all know lazy's my middle name) och fantastiskt gott!
 
 
Om man sedan läser på framsidan och inte bara köper "en salladsblandning som ser god ut" kan man ju också se att det står att den innehåller extra påse med dressing, krutonger och ost.
 
Nej jag läste inte den andra lilla rutan heller så jag sköjde salladen innan jag åt den. Efter att först fascinerats över hur jag inte kunde läsa första rutan så läste jag med andra ord inte heller den andra.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kyckling i Ceasarsallad. Inte bacon. Fanns säkert en ruta om det också. ;) Puss!

2014-03-17 @ 19:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0