Fem främmande fakta om Elizabeth

 
1. Ibland är jag väldigt lättdistraherad. Som när jag i förggår målade naglarna på ena handen och sedan kom på något annat att göra och gick därifrån. Jag har fortfarande bara målat naglarna på ena handen. Det var en spännande upptäckt när jag var i affären igår.
 
2. Ett av mina absoluta favoritprogram är Lyxfällan (även om kärleken svalnat lite nu). Trots att det händer samma sak i varje avsnitt.
 
3. Jag försöker läsa Bibeln varje morgon (helst något av breven) eftersom jag tycker att det oftast ger en bra inställning till hur man ska möta andra människor under dagen.
 
4. Jag är väldigt lat men tror ändå att jag kan åstadkomma precis vad jag vill bara jag vill och försöker tillräckligt mycket.
 
5. Mina favoritländer är Sverige och Canada och ibland känner jag en längtan i hela min kropp efter att åka till Canada. Nästan som när man längtar efter någon som man är kär i.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Rolig fakta! :)

2013-08-16 @ 19:40:09
URL: http://Smiilewideeveryday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0