Stay-at-home home student

 
Idag har vi inga föreläsningar så jag är hemma och pluggar. I konsekvens av för mycket kaffe känner jag mig dock precis som jag ser ut på bilden, jättetrött och jättepigg samtidigt. I konsekvens av för mycket kaffe är också mina händer lite skakiga vilket gör det något svårt att skriva vilket är mindre bra.
 
I riktig studentanda åt jag också nudlar och gurka till lunch. Det var inte så mättande, så får nog äta mellanmål snart. (Fun fact på det dock: Jag använder i princip aldrig kniv när jag äter, jag delar saker etc. med gaffeln, så äter jag själv tar jag oftast inte ens fram en kniv).
 
Det känns som att väldigt många inlägg handlar om att studera. Men det är typ det jag gör på dagarna, eller det jag försöker få mig själv att göra. När jag pratade med min vän om det igår (som är jätteduktig i skolan och på att plugga) så sa hon att hon liksom ställt in sig på att inte ha något liv de närmaste fem åren. Lite jobbig känsla sådär tyckte jag. Ska försöka ha ett liv i December tänkte jag mig.

Kommentarer
Postat av: Carolina - Stall Assla

Yummi :)

2013-11-12 @ 20:44:32
URL: http://asslatjejerna.se
Postat av: emma

sv: tack så himla mkt! :') hur är allt annars idag?

2013-11-13 @ 20:02:25
URL: http://supernova.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0