IKEA

Idag åkte jag och Darling Josefin Volvo till IKEA. På vägen lyssnade på Avicii och väl framme drack vi absolut vodka.
 
Haha, nej, vi drack ingen vodka! (Sjukt random sak att göra på IKEA? + att jag körde volvon så det var Josefins ansvar i så fall och hon gjorde det inte.) Ville bara få det så svenskt som möjligt, jag vet att det borde ha varit ABBA, men jag hade bara Avicii på min spellista.
 
Vi började med mat och Josefin blev såhär glad!
 
Det första uppvisningsrummet.
"Såhär skulle det till exempel aldrig se ut hemma hos mig", sa jag.
"Den mattan har jag", svarade Josefin. "Såhär skulle det nog se ut hemma hos mig".
 
Josefin hittade en bekväm fåtölj som dock var dyr och inte får plats. Men bekväm var den!
 
Slog mig ned i min kammare istället.
Första rummet som båda hade kunnat tänka sig att ha hemma hos sig!
 
Den här bilden blev suddig men tycker att den var så himla fin! <3
 
Josefin egofotade i spegeln på IKEA, jag satt en bit bort och kollade på, haha.
 
Jag handlade mycket. Väldigt mycket. Men mindre än jag skulle för glömde några saker.
 
Borde ha en årlig tradition att åka till IKEA med Josefin. Ska införa det :)
ÅH! Fick kaffe, kanelbulle och glass av Darling också <3 Taaaaaaack! :D

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Kul med Ikea :)

2014-01-13 @ 10:55:03
URL: http://cassandra87.blogg.se
Postat av: Josefin Hellström

Det var en kul idag!! Du är en fantastisk ikeaperson!!! Längtar tills mer kommer upp på bloggen!! :D

2014-01-22 @ 20:02:10
URL: http://www.josefinsmatkoma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0