INTU möte

 
Idag har vi haft gruppmöte i vår INTU grupp om att vi måste 1. Ha ett namnbyte, 2. Faktiskt göra någonting i vår grupp och 3. Lägga upp presentationer av oss själva i gruppen. Till presentationen tänkte vi en halvseriös bild (mit emellan festare och strikt studerare så att alla ska känna sig välkomna), däför sitt jag nu och kollar igenom en massa bilder på mig själv. Just nu är den längst till höger troligast, men frågan är om den är tillräckligt oseriös!
 
ÅH! Idag fikade jag och Maria på espresso house på vasagatan i Göteborg. Kan vara bästa stället någonsin! De gör caramel latte som ingen annan, har jättetrevlig personal och världens finaste lokal! Nu saknas bara en uppgång i min ekonomi så blir jag lätt stammis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0