Förebilder

Bilder från Tess Montgomerys blogg tessm.se
 
 Jag tror att det är väldigt viktigt att ha förebilder i livet, någon att se upp till och finna inspiration i.
 
Min största förbild just nu är antagligen Tess Montgomery, därför att hon verkligen är en riktigt affärskvinna som får saker att hända. Jag tror att jag läste ett citat på hennes blogg en gång som löd ungefär "lycka kommer inte till den som väntar, det kommer till den som sätter igång och jobbar för det".
 
Hon är verkligen någon som jobbat sig upp i livet, från att flytta till London med bara några resväskor till att köpa hus, förlova sig och ha sitt drömjobb som modell. Hon tänker också igenom allt så bra och har så himla vettiga åsikter!
 
En förebild helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0