Kassabok

 
Det börjar nu bli hög tid för mig att bli student, med alla ekonomiska val och svårigheter det kan medföra! Därför tyckte jag verkligen att det var hög tid att få bättre ordning på min ekonomi och valde därmed ut en av mina finaste anteckningsböcker (jag har en förkärlek för att köpa fina anteckningsböcker som jag sedan inte vet vad jag ska skriva i) och tillsatte den  som kassabok.
 
Det är verkligen ett av mina första och mest grundläggande tips för att få ordning på ekonomin, för kassabok! Det kanske låter jobbigt att skriva ned varje liten sak som kostar pengar, men i det långa loppet är det verkligen värt det och du kan se precis vart alla pengar tar vägen!

Kommentarer
Postat av: Josefin Hellström

Jag borde följa ditt exempel, men är lite rädd fr resultatet...

2013-10-07 @ 22:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0