Dagens fråga

Bildkälla
 
Det här är en bild på min nya kursbok i Statistik 1a (tänker mig att jag tar en bild på just min bok imorgon. Den här kommer från adlibris), och den stora frågan som vi har ställt oss hela dagen är: Varför är det en kaktus på framsidan?
 
Den här kaktusen återkom dessutom på varenda powerpoint slide på föreläsningen och egentligen: VARFÖR är det en KAKTUS på framsidan???? Det är som att de inte ens vill att man ska kunna tycka om boken. Om vår första bok sa de "Bli kompis med den. Sov med den under kudden". Men hur kul är det att sova med en kaktus under kudden?

Kommentarer
Postat av: Josefin Hellström

Professorhumor? :S

2013-11-07 @ 19:43:56
URL: http://www.josefinsmatkoma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0