Försovning

 
Idag försov jag mig dessvärre lite. Eller egentligen gick jag faktiskt upp vid halv nio och åt frukost, men sedan gjorde jag misstaget att läsa i sängen och vaknade vid elva... Otaktiskt.
 
Planen för dagen är att städa mitt rum och ta tag i alla "läxor" jag har att göra. Sen vid två (?) (Högst oklart när exakt) kommer min vän och hjälper mig med matten (förhoppningsvis. Eventuellt distraherar hon mig från matten istället) och vid fyra kommer min andra vän och så ska vi ha filmkväll! Har sett fram emot det hela veckan nu när det varit så mörkt på kvällarna när jag har slutat!
 
P.S. Så glad att äntligen ha lyckats ladda min systemkamera så att jag kan ta mer kvalitativa bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0