Heavy stuff!

(Förlåt för kvalitén på den övre bilden)
 
Idag när min väska kändes helt oroligt tung kom jag att tänka på alla inlägg där man visar vad man har i sin väska, sådå tänkte jag titta efter vad jag egentligen hade i min. Det var allt det här och en datorladdare som jag glömde ha med på bilden. Även om det var väldigt tungt så var det nödvändigt för jag använde faktiskt alla de här sakerna!
 
Det blev i vilket fall en väldigt lång dag, men det var det värt för efter skolan gick jag och min vän till ett café i finaste Haga och satte oss och åt ostfralla med surdegsbröd, räknade matte, pratade om resande och drack fler koppar kaffe än man fick. (I alla fall jag). Det var väldigt mysigt och roligt att hänga lite i Göteborg eftersom jag oftast bara åker dit för skolan och sen hem direkt igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0