Långhelg igen

Den här veckan har varit lite upp och ner och hit och dit, men så idag bestämde jag mig förr att ta långhelg. Eller snarare: Jag satt i soffan klockan tio och insåg att "jag åker visst inte till skolan idag". Så kan det gå när inte haspen är på! (Alltså det uttrycket! Älskar men tycker samtidigt att det låter jätteskumt! Är det någon som vet vart det kommer ifrån från början?)
 
Det roliga med det här är dock att... i eftermiddag ska jag till Anna. Jag bloggar visst bara dagar som jag ska träffa Anna... Annars har jag bakat paleo scones idag (vad är det med att paleo alltid verkar ha banan i allting?)(Ok, jag erkänner, det ät jag som egentligen inte vet så mycket om paleo). De var inte riktigt som vanlig scones och såg ganska grå ut men de var riktigt goda och saftiga + jättelätta att göra så det var inte sista gången! (Skulle dock inte rekommendera dem till någon som inte gillar banan).
 
Annars då? Det är den lite gråare tiden på året och jag börjar verkligen känna att det är dags att ta tag i saker! Så jag börjar med bloggen!
 
MASSOR AV KRAMAR!
 
Här får ni också se en bild på hur fluff mitt hår är när det är nytvättat och oborstat! Men så fort man borstar det så blir det platt :(

Kommentarer
Postat av: Josefin Hellström

Gillar din "grå årstidslöfte" med bloggen! Angående "haspen är på utrycket" så tror jag att det kommer från att när man inte haspar på dass kan det bli väldigt pinsamt!

2013-10-24 @ 19:55:13
Postat av: Josefin Hellström

eller så bygger uttrycket på en mer social form av aktivitet som man inte heller vill ha publik när man utför...

2013-10-24 @ 19:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0