Elfer och katterna

 
Igår var jag hemma hos finaste Elfer i några timmar, förlorade på Alfapet, åt supergod mat, "krävde" popcorn (med ett jätteengagerat "finns det popcorn??!!!!") och var skeptisk till Världarnas Krig. Allt var bara så himla lägligt i den filmen. Det positiva var att jag glömt bort hela handlingen i princip så det var nästan som att se en helt ny film!
 
När vi var i köket för att poppa popcorn passade jag också på att kasta mig ned på golvet och fota Elfers (och hennes familj) katt Mojito som inte helt förstod poängen med att vara stilla, eller modell.
 
 
 
 
När jag kom hem igen gjorde jag ett försök att fota vår katt också.
Han ser ut att vilja döda mig för att jag fotar honom.
Men annars var han mysig.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vilka söta katter!!! :)

Svar: Visst är de! :) Katter är så himla coola och fina! :D
isbjornshjarta.blogg.se

2014-01-07 @ 23:58:48
URL: http://www.nathaliieskoog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0